NÄMÄ HALUAN #1
Oon jo pitkään halunnu tehdä tämmösen postauksen ja nyt pääsin tekemään tämän. Eli tässä postauksessa oon koonnut kaikki tavarat, jotka haluaisin joskus minulleJ.
Ajattelin myös että alan tekemään tästä sarjaa, eli joka kuukausi tulisi tämmöinen postaus.

*Ihan ekana Niken lenkkarit. Mutta harmillista en ole kyllä nähnyt näitä missään. 

*Toisena kello. Olen etsiny jo pitkään kelloa minulle mutta sitäkään en ole löytänyt. Yksi hyvä ehdokas minulla kylä on.

*Sitten ihan mun lemppari, eli keltainen sadetakki. Oon ettiny jo pitkään tämmöistä. Mutta en ole vielä löytänyt.

*Viimeisenä Adidaksen verkkatakki. 


Kommentit

  1. Kivoja tavaroita :) Minäki haluaisin tuollaisen keltaisen sadetakin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista<3 Juu toi keltainen sadetakki on pakko saada!

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit