MÖKILLÄ #1


Tänään aloitan uuden sarjan blogissani. Tässä sarjassa kerron aina mitä olen tehnyt mökillä tai kuvia sieltä. Luin yhden toisen blogia ja hänkin oli tehnyt tämmöisen, joten inspiroiduin siitä. Ekassa osassa olen koonnut kuvia, joita olen ottanut mökillä. Kesän aikana olen ottanut paljon kuvia, joten kaikki eivät mahdu tähän yhteen postaukseen. 

Ensimmäinen kuva on mun lemppari, mutta kun olin ottamassa tätä kuvaa puhelimella, puhelini kastui vähän. Mutta ei mennyt onneksi rikki.

Toinen kuva on vaan ylipäätään maisema, joka on otettu mökin laiturilta.

Tämä kuva on taas sitten  viime vuonna otettu, jolloin kastelin kengät. Kuvaajana sai silloin toimia pikkuveljeni. 

Viimeinen kuva on hyvä kuva siitä, että minkälainen kesä on ollut. Eli ei aina se aurinkokaan paista.

Kommentit

Suositut tekstit