KUULUMISIA
Milloinkohan olen tehnyt postauksen missä kerron kuulumisia? En varmaan koskaan. Mutta nyt ajattelin kirjoittaa mitä minulle kuuluu ja mitä olen tehnyt.
Aloitetaan perus jutusta. Minulle kuuluu hyvää. Kuuluisi vielä parempaa jos ilmat olisivat parempia, mutta Suomen kesä:D
Juhannuksena olimme mummolassa ja kotona, mummolassa kävimme savusaunassa tosi myöhään illalla. Juhannus tänä vuonna meillä oli tosi rento mutta kivaJ

Olin tuossa viikko sitten mummolassa viisi päivää, näin taas pitkästä aikaa serkkujani. Nukuimme kaikki yöt aitassa, niin kuin joka vuosi. Melkein joka päivä heräsin viiden aikoihin, kun linnut lauloivat. Vietimme kunnon kesää uimme, pelasimme jalkapalloa ja yritin tehdä kukkaseppelettä, mutta ei se onnistunut.
Muuten olen ollut kotona ja syönyt jäätelö. Tänä kesänä olen syönyt tosi paljon mehujäitä. Mutta kotona sitten taas purkista, Oatlyn vanilja jäätelöä. Se on tosi hyvää!

Mutta kesällä on vielä menoja minulla. Näen tällä viikolla minun ystävääni pitkästä aikaa. On yhdet myös yhdet rippijuhlat. Ajateltiin yhden toisen kaverin kanssa mennä urheilemaan tai jotain muuta kivaa.  Mutta muuta spesiaalia ei ole tapahtumassa ainakaan näillä näkymillä.
Tällä viikolla tulee ihan super kiva postaus ja ensimmäinen semmoinen mun blogissa!

Muistakaa mennä linkkkaamaan blogisi tänne


MITÄ SINÄ OLET TEHNYT KESÄLLÄ?

Kommentit

  1. Mun kesä on kulunut koulukurssien, töiden ja Jyväskylä-Kuopio välin matkustamisen parissa! :) Tykkään näistä kuvista! :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit