IKUISIA MEIKKI SUOSIKKEJA

Tänään esittelen teille mun ihan parhaita meikkisuosikkeja. Oon ollut näihin tosi tyytyväinen<3. En valitettavasti muista näitten hintoja, ja osa tuotteista on jo poistunut kaupoista. Jos jokin tuote kiinnostaa enemmän kysy kommenteissa.

Ihan ekana esittelen teille huulituotteet. Huulituotteet ovat mulle tosi tärkeitä, ja niitä on tullut matkan varrella aika paljon. Mutta tässä on vaan muutama parhaimmat.

Ekana NYX Lingerie. Tää olikin helmikuun suosikit postauksessa ja tää on aivan ihana sävy ja semmonen tosi perusväri.

Sit toinen NYX. Soft matte lip creamit ovat olleet tosi hyviä, mut tää sävy on kaikkein kaunein ja ehkä mun värinen niistä kaikista. Sävynä toimii 11 Milan. Aivan ihana pirtsakka sävy<3

Sitten kolmas NYXin tuote. Alkaa näyttämään että kaikki tuotteet ovat NYXiä mutta ei tää on toisiks viimeisin :D
Ennen en kauheesti fiilannu huulikiiltoja mutta nyt ne on mulle tosi tärkeitä. Oon käyttäny näitä nyt monena päivänä. Yks huonopuoli näissä on ainakin, nää lähtee tosi helposti pois ja joutuu lisäilee koko ajan. Muuten tosi hyviä ja tää sävy on ihan sika ihana. Ihanan keväinen pinkki.

Sitten vielä kaks huultenrajauskynää. Toinen on Essencen ja toinen NYXin. Nyt on viimeinen NYXin tuote. Mun mielestä näistä parempi on ehkä Essencen, vaikka luulis toisin. Essence kestää pitempää eikä tarvii olla koko ajan teroittamassa tai ostamassa uutta. NYX on vähän kalliimpi ja sillä on enenmmän sävy vaihtoehtoja mutta jotenkin tuntuu että sitä joutuu teroittamaan koko ajan.

Sitten mennään kasvoihin ja silmiin.
Mun yks lemppari ripsari on kyllä tää. En kyllä enää oo nähny näitä kaupoissa mutta jos sä oot nähny voitko vinkata. Tarviisin uuden :)

Sitten meikkivoide. En käytä todellakaan joka päivä meikkivoidetta mutta näitä kahta miksailen sitten.

Nää molemmat on ehkä vähän väärän sävyisiä mutta kun näitä miksailee nii tulee just hyvä meikkipohja. Molemmat on Essenceltä ja on tosi hyviä ja riittoisia. Suosittelen kokeilemaan varsinkin tuota ylempää, jos et halua kauhean peittävää lopputulosta.

Tästä postauksesta tuli aika pitkä mutta toivottavasti tykkäsitte tämmöisestä. Kertokaa tuolla kommenteissa et olisko kiva nähdä tämmöisiä postauksia enemmän.


Kiitos kun luit, kommentoi mitä pidit<3

Kommentit

Suositut tekstit