ARKIMEIKKI 2017

Tänään näytän teille mun arkimeikin. En meikkaa joka päivä ja joku päivä saatan jättää vaikka ripsivärin pois tai meikkivoiteen. Katson aina päivä kerrallaan. Ekana mun piti tehdä inhokkimeikit mutta kun aloin katsomaan meikkejäni löysin tasan yhden meikin josta en pidä. Mutta katsotaan millä tuotteilla teen mun arkimeikin.

Ekana käytän Loreal Parisin 2in1 primer and setting spray. Käytän tätä siis primerina että setting spraynä ja olen todennut tämän hyväksi.


Sen jälkeen laitan peitevoiteen. Tää on Essencen ja oon todennut tän hyväks. Pitäis ostaa uus mutta meidän Carlsonilta se on loppu. 
Sen jälkeen laitan meikkivoidetta joudun sekoittamaan näitä kahta, jotta tästä tulee melkein oikean  värinen. Päivittyneelle iholle tää kombo on mahtava, mutta sitten talvella vähän liian tumma mutta menee. Meikkivoidetta laitan tosi ohuen kerroksen ja joskus en edes laita meikkivoidetta ollenkaan.

Sitten laitan laitan highlightin ja puuterin. Highlitina käytän luomiväriä, koska tässä on aivan ihana pigmentti. Puuterina toimii tällää hetkellä Lindexin irtopuuteri, josta ei tule sävyä.


Sitten kulmiin. Kulmille en tee paljoonkaan. Käytän tätä samaista luomiväripalettia kulmiin, jotta saan luonnollisen lopputuloksen. Mun kulmat on luonnostaan tosi tummat, joten kulmani eivät tarvitse paljoakaan väriä. 

 Melkein viimeisenä laitan ripsiväriä. Harjaan ripset ja käytän ripsivärinä Essencen.

Yleensä myös käytän joitain huulituotetta, esim. Nyx:in Soft matte lip creamia tai Lingerie:tä.



Blogini täyttää tämän viikon sunnuntaina vuoden. Mitä postausta haluaisitte mun tekevän silloin viikonloppuna ja juhlat alkavat perjantaina ja jatkuvat koko viikonlopun ja maanantain. Mitä haluaisitte minun tekevän silloin? 

Kiitos kun luit, kommentoi mitä pidit<3

Kommentit

Suositut tekstit