JOULUKALENTERI #16


Tässä luukussa näytän teille mitä oon ostanu tai oon saanu joltain, joten viimeaikaisimpia hankintoja. Tässä on oikeastaan kosmetiikkaa, koska on jotenkin tullut ostettuu kosmetiikka. En valitettavasti muista näiden hintoja.
Ensiksi on essence peitepuikko. Oon testannu tätä muutaman kerran ja tää levittyy ihanasti ja ei tuu semmosta tunkkaista oloa.

Sit on toinen essencen tuote. Luomiväri oon ettinyt just ton sävystä luomiväriä pitkään ja nyt löysin tämmösen.
Sit on uus huulipuna. Siis mulla on kuinka monta huulituotetta nyt jo mut taas hyppäs kaks uutta mukaan :D
Toisen on oikeastaan saman sävyinen huultenrajauskynä siitä mulla ei oo nyt kuvaa. 

Sit on lumenen valokynä. En oo käyttäny tätä kauheesti mut enköhän tuu käyttää tätä joskus :)
Sit oon lumenen kynsilakka. Mun lempivärit kynsilakoissa on haaleet värit. En oikein tykkää tummista sävyistä. 
Ja sävyssä 4 Kissankellot.
Sit viimesenä on meikkisiveltimiä. En tiiä minkä merkkisii nää on mut yllättävän hyviä.

Hyvää Joulunodotusta!

Kommentit

Suositut tekstit