OSTOKSIA


Olen taas käynyt ostoksilla. Tässä osassa esittelen kosmetiikkaan liittyen. Mutta aloitetaan:

Cubuksella on aina halpoja kynsilakkoja, joten päätin käydä ostamassa muutaman.
1. Päällyslakka, joka on toiminut todella hyvin. Se myös kuivattaa todella hyvin lakan. (Nro 080)
2. On turkoosin sävyinen lakka. Se on todella kesäinen ja sopii hyvin varpaankynsiin. (Nro 393)
3. Valkoisen sävyinen, jolla saa tehtyä todella hyvin ranskalaisen manikyyrin. (Nro 482)
4. Ihanan sävyinen pinkki. Olen käyttänyt tätä todella paljon. (Nro 407)




Kävin myös Sokoksella alennus myynneissä ja sieltä tarttui muutama juttu mukaan





 

Olen rakastunut tähän tuotteeseen. Yksi huonopuoli on se että tämä lip liner katkeaa tosi helposti eli se on todella hauras. Muuten olen tyytyväinen tuotteseen.




Tämä huulipuna on aivan mahtavan värinen. Tämä käy arkeen sekä juhlaan. Tästä ei tule kauheasti väriä minulle mutta ihan tarpeeksi.
(Sävy: 610 Angel Pink)

Olen pitkään etsinyt minulle sopivaa kuivashampoota minulle. Halusin ostaa ruskeille hiuksille tarkoitetun ja löysin alennus myynneistä halvalla. En enään muista hintaa mutta olisikohan ollut 5 euroa?
Mutta haluaisitteko lisää ostospostauksia ja voisinko parantaa jotain. 
Seuraavaan postaukseen :)

Kommentit

Suositut tekstit