Essence-Glow highlighter

Tänään taas arvostelu postausta. Tämä postaus ei ole millään tavalla sponsoroitu ja kaikki ovat minun omia mielipiteitäni.

Aloitetaan hinta-laatusuhteesta. Minun mielestäni se on hyvä, kaikki Essencen tuotteet ovat halpoja ja ihan hyviä laadultaan. Omistan tosi monta Essencen tuotetta ja olen ollut tosi tyytyväinen. Mutta tämä highlighter on ollut tosi hyvä ja olen käyttänyt tätä tosi paljon. Metsästin tätä tosi pitkään, kun joka paikasta se tuntui olevan loppu. Mutta niinkuin huomaatte kuvasta teksti ei meinaa pysyä vaan se kuluu pois aika nopeasti.


Sitten ulkonäkö. Ulkonäkö on minun mielestäni vähän valju. Voisi olla vähän värikkäämpi kun kyseessä on Rainbow highlighter. Muuten ulkonäkö on kyllä kiva kun näkee itse tuotteen. Se on minulle iso asia, että näen mitä olen oikeasti ostamassa.

Sitten itse käyttöön. Eli miten toimii ja näin. Tämä on tosi riittoisaa ja pigmenttikin on hyvä. Mutta tämä on jotenkin jauhomaista, en oikein osaa kuvailla sitä mutta vähän karisevaa ja valuu tosi helposti päivän mittaa silmien alle. Eikä pysy kauhean pitkään kasvoilla, joten pitää lisätä päivän aikana parikin kertaa.

Toivottavasti tykkäätte tämmöisestä postauksesta. Ja kiitos kaikille jotka ovat linkanneet jo bloginne edelliseen postaukseen.



HALUATKO LISÄÄ ARVOSTELUJA TUOTTEISTA? Ehdota kommenteissa tuotteita, joita testailisin ja arvostelisin sitten J

Kommentit

  1. Apua, näyttääkö tuo kasvoilla tuollaiselta värikkäältä vai muuttuuko väri jotenkin? :D Vaikuttaa tosi siistiltä! :D Ja arvosteluja on kiva lukee, lisää vaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Väri kasvoilla ole kauhean pigmenttinen, mutta kun valo osuu siihen niin värit kyllä erottaa jotenkin:)

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit