Harrastukset


Ajattelin tehdä postauksen harrastuksistani. Harrastan sulkapalloa, partiota, pelaan golfia ja soitan käyrätorvea. Aloitetaan sulkapallosta.

Olen harrastanut sulkapalloa vasta noin vuoden mutta tuntuu, että se on minun lajini. Sulkapallo on yllättävän vaikeaa. Meidän ryhmä on aika pieni, joten saa hyvin opetusta. Treeneissä näkee myös kavereita ja voi pitää samalla hauskaa. Ensi vuonna menen varmaan kilparyhmään, joten silloin pääsee kilpailemaan. Mulla on treenit kerran viikossa. Mun mielestä sais olla enemmän treenejä.

Partio:

Olen harrastanut partiota vuoden ja se on ihan kivaa. Olen seikkailijoissa tällä hetkellä. Mun pitäis olla oikeasti tarpojissa. Mutta tän ekan vuoden oon ollut seikkailijoissa, jotta voisin harjoitella taitojani.  Partio on kivaa kun saa olla luonnossa ja oppii erätaitoja, joista voi olla hyötyä tulevaisuudessa.  Me partiossa leivotaan, askarrellaan ja opetellaan uusia partio taitoja. Partio on kerran viikossa ja se riittää.

Golf:

Golfin pelaaminen on jäänyt vähän vähälle. Mutta taas kun kentät aukeaa rupean pelaamaan ja laskemaan tasoitusta. Golf on mukava harrastus mutta vaativa ja vaikea. Golfissa parasta on onnistuminen ja hauskanpito.

Käyrätorvi:

Olen soittanut käyrätorvea noin 4 vuotta. Käyrätorvi on yksi vaikeimmista vaskipuhaltimista. Käyrätorven soittaminen on hauskaa mutta vaativaa. Olen sanonut kaikissa harrastuksissa, että ne ovat vaativia mutta ne ovat oikeasti. Varsinkin jos haluaa menestyä. Käyrätorven soittaminen on mielenkiintoista kun saa erilaisia ääniä ja oppii joka kerta jotain uutta. Mulla on soittotunti kerran viikossa. En ole aloittanut vielä teorioita mutta varmaan ensi vuonna aloitan.

Seuraavaan postaukseen :)

Kommentit

Suositut tekstit