TÄÄLLÄ TAAS!


Täällä taas! Olen ollut täällä blogin puolella vähän hiljainen pari kuukautta ja syynä on vaan se, että en ole jaksanut alkaa kirjoittamaan postausta. Mutta ketään ei oikein kiinnosta miksi olen ollut hiljainen täällä blogin puolella, joten mennään asiaan.
Tässä postauksessa ajattelin kertoa teille mun tän hetken fiiliksiä ja näin. Aloitetaan vaikka ikävillä fiiliksillä. En muista oonko tänne blogin puolelle kertonut mun kipeästä kädestä. Eli mun käsi on ollut nyt yli kuukauden tosi kipeä ja olen rapannut monella lääkärillä ja jokaisella erilainen käsitys mikä siinä mun kädessä nyt oikein on. Mutta viimeiseksi lääkäri sanoi, että mulla olisi tenniskyynerpää ja ranteessa pieni ahtauma. Ja arvatkaapas onko tämä kipu mun kirjoituskädessä? No tietenkin on! Toivottavasti teillä menee nyt paremmin kun mulla.
Iloisena uutisenä on se, että joulu on ihan kohta. Alle viikko! En oikein toivonut paljoonkaa, mutta tällä näkymillä tulen saamaan tosi monta lahjaa. Olen suunnitellut tekevänä joululahojen esittelyn. Jos teitä kiinnostaa? Kommentoikaa vaikka tuohon alas.
Mutta kokonaisuudessa mulla menee ihan hyvin. Stressi puski vähän päälle muutama viikko sitten mutta nyt ollaan siitäkin päästy pois. Ja lomalla yritän lomailla kouluasioita. Hissan esseetä on pakko edes vähän tehdä, jos kerkeisin. Ja hei teitä lukijoita on jo 18 ihan mahtavaa saadaank vielä tämän vuoden puolella 20 lukijaa?



Mutta tässä tämmönen fiilis ja kuulumispostaus. Ensi viikolla tulee pari mahtavaa postausta, jos kerkeän niihin ottamaan kuvat:D

Kommentit

Suositut tekstit