KESÄISIÄ JUTTUJA

Tein Polyvorella muutaman kollaasin yks päivä ja ajattelin näyttää teille minkälaisia tein. Löysin tämmösen ihan vahingossa netissä ja innostuin samantien.

Ensi viikolla, kun alkaa koulu postauksia tulee kyllä edelleen saman verran, mutta ei 12 toista, vaan illalla 18. Minkälaisia postauksia te haluatte nähdä vielä tänä vuonna täällä?

Ekana on keltainen teema. Tässäkin on keltainen sadetakki, haluan tommoisen sadetakin<3 Myös nuo kumisaappaat on ihanat, mulla on kyllä jo keltaiset kumisaappaat :D Myös toi reppu on ihana, just toi mustan värinen.

Toinen on mun ihan lemppari. Tämmönen haaleen pinkki on mun lempiväri tällä hetkellä. Multa ei kyllä tämmöisiä vaattteita kauheasti löydy, mutta eiköhän näitäkin tule vaatekaappiini. Toi mekko olis täydellinen rippijuhlamekko. Onneks mulla on jo melkein tommonen mekko rippijuhliin. 

Viimeisenä meikki aiheinen. Tähän olen koonnut kaikki tuotteet, jotka aijon hankkia lähitulevaisuudessa(parin vuoden aikana).
Jotenkin tällä hetkellä mulla on loppumassa kaikki meikkituotteet ja olis käytävä ostamassa uusia. Toi Estee Lauderin meikkivoide on pakko saada joskus. En tiedä viitinkö käyttää niin paljoa rahaa yhteen meikkiin.


Haluatteko lisää tämmöisiä samankaltaisia postauksia?

Kommentit

Suositut tekstit