SUMMER BUCKET LIST 2017



Tänään kirjoittelen mun kesäsuunnitelmista ja mit haluaisin tehdä kesällä. En tee itselleni mitään rangaistusta, jos en tee kaikkia kohtia, vaan otan tämän vähän huumorilla enkä tosissaan.

1.  Käy piknikillä.
Aion käydä ainakin yhdellä piknikillä kaverini kanssa. Mutta katsotaan jos kävisin monella mutta tavoite ainakin yhdellä.

2.  Maista uutta jäätelömakua.
Olen niin kuin tehnyt jo tämän, kun olen syönyt jo nyt montaa uutta jäätelömakua, mutta yritän löytää vielä jonkun uuden, vaikka mehujään.

3.  Ole päivä ilman puhelinta.
Tämä tulee ainakin onnistumaan mökillä tai mummolassa, kun siellä on niin paljon tekemistä.

4.  Käy isolla patikkaretkellä. Olen käynyt nyt muutamana vuonna lyhyillä patikkaretkillä. Mutta nyt olisi kiva käydä pitemmällä retkellä, katsotaan jos saisin jonkun seuraksi.

5.  Käy subbailemassa.
Olen halunnut käydä jo monena vuonna testaamassa tätä lajia, ja toivon että tänä kesänä pääsisin testaamaan tätä.
6.   Pyöräile jonnekin jossa et ole käynyt koskaan
Tää kuulostaa tosi hauskalta. Pitää katsoa joku kaunis päivä ja miettiä paikka, jonne en ole koskaan pyöräillyt tai käynyt siellä.

Minkälainen sinun Summe bucket list on?

*HETKESSÄ MUKANA*



Kommentit

Suositut tekstit