MEIKKISUOSIKIT

Oon oikeesti kirjottanu tän postauksen varmaan jo kolme kertaa, kokeillaan jos nyt saisin kirjotettuu tän.
Eli tänään kirjoitan teille meikkisuosikeista. Näitä on tullu nyt tosi paljon ja tykkään tosi paljon tehdä ostos- ja suosikkipostauksia, joten näitä tulee nyt paljon. Mulla on muuten yks ihan super mahtava idea, mutta se toteutuu kyllä vasta ensi viikolla tai sitä seuraavalla, katsotaan sitä sit.

Ihan ekana on Essencen aurinkopuuteri. Täällä takana lukee että tummille iholle täydellinen ja mullahan ei oo tumma iho, joten kun ostin tän niin en ollu varma onks tää oikeen sävyinen mulle, mutta maksoi vaan 1,90€ joten oli pakko ostaa ihan vaan kokeiluun. Tästä on kyllä tullu yks lemppareista mulle eikä oo yhtään liian tumma. Suosittelen kaikille Essencen tuotteita.
Toisena oikeesti paras ostos nyt vähän aikaan. Eli siis sateenkaari highlight. Oon kattonu näitä monilta merkeiltä ja sitten kun näin että Essenceltä on tulossa tämmönen, kävin ostaaa ja voin sanoo että tässä on tosi hyvä pigmentti ja kestävyys (mun ihossa) ja hintakin vaan vähän yli 4€.

Sitten meikkiivoide. Oon ettiny tosi pitkään hyvää meikkivoidetta iholleni. Nytkään en kyllä löytäny mutta tää on ehkä lähin. Sävyssä:115. Maksoin tästä 8,90€, mutta normihinta n.11,90€. Ja meikkivoiteen levitän We Care Iconin ”beauty blenderillä”. Samaa sarjaa [Fit me] peiteaine. Tää on kyllä mulle just sopivan peittävää ja tosi riitoisaa ja tää on säyssä:15.

Sitten Essencen kulmavaha ja myös tarkoitettu ripsille. Oon ettiny tosi pitkään kulmavahaa, joka pitää kulmat paikallaan KOKO päivän ja nyt taisin löytää semmosen. Tää tuntuu kulmissa ihan kuin olis hiuslakkaa ja maksaa sen 2€.

Joskus kun haluan kunnolla pysyvän meikin käytän Natural code by Lumenen primeriä on ollut tosi luotettava, mutta ei oikein kauhean hyvin pitä meikkiä kiireisinä päivinä.

Sitten viimesenä kivipuuteri We Care Icon:ilta. Tätä käytän oikeastaan vaan meikin korjailuun ja laitan vaan irtoopuuterin päälle vaan sipasuja.

Tässä oli nyt nää suosikit. Hei haluaisitteko nähdä meikkisiveltimien esittelyn ja miten pesen ne? Ja muutaman kampausidean puolipitkille hiuksille?




Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit