Kuukauden suosikit

Taas pitkästä aikaa kuukauden suosikkeja. Syyskuussa on tullut muutama suosikki joita olen käyttänyt tai muuten tykännyt. Mutta eiköhän mennä itse tuotteisiin.
Ensiksi on TheNude luomiväripaletti Maybeline New Yorkilta. Olen käyttänyt sitä todella paljon. Siinä on tosi ihania värejä kaikki on oikeastaan maanläheisiä, joista tykkään todella paljon. Näitä saa ainakin Sokoksista ja K-citymarketeista.
Toisena kauneus suosikkina on lumenen kynsilakka sävyssä 11 Glam Passion. Olen rakastunut punasävyisiin kynsilakkoihin. Tämä on nyt suosikeissa, koska tästä ei tule liian pikmenttinen väri vaan haalea väri joka on aivan ihana.
Kolmas kauneussuosikki on hajuvesi, joka on  Escada turquoise Summer. Vaikka enään ei ole kesä tätä on mukava käyttää. Tämä tuoksu on semmoinen raikas mutta ei kauhean hajusteinen tuoksu. Tämä myös kestää ainakin minulla melkein koko päivän.

Sitten mennään siniseen lompakkoon, jonka ostin laivalta kesällä. Se on iso, joten sinne mahtuu myös puhelimen ja rahat. Mitäköhän muuta tästä voisi sanoa? Ei varmaan olen vain rakastunut tähän.
Viimeisenä on nomination, jota olen pitänyt melkein joka päivä. Löysin sen vasta äskettäin ja ajattelin alkaa keräämään taas niitä paloja minulla on siinä jo muutama pala mutta haluaisin sen kokonaan täyteen paloja. 

Seuraavaan postaukseen :)

Kommentit

Suositut tekstit